Dagen!

hej bloggen!<33

har varit i skolan i dag(ttrrråååkkiiiigggttt!) fast lunch rasten var rolig för då tjuvringde jag,wilma,alva,nathalie och elin!(älskar er!<33)rätt så roligt faktiskt!<33

Ska snart till juniorerna med Elin och Nathalie sedan möter vi Wilma och Alva så ska vi gå till loftet(tjej kväll!<33)
Man skulle ta med sig smink och närjag skulle packa ner sminket fick jag ett ryck och städade bland allt mitt smink och flyttade det till ett annat ställe!

kommer en bild på hur det såg utt föst och sedan efter!<33




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du har gjort snäckan♥

2011-03-16 @ 11:25:47
Postat av: Erolina

Hej!

Det är jag Erolina. Från gosupermodel.

Fint du har fixat det ! :)

2011-03-18 @ 18:34:18
Postat av: Minnan

Vad fint det blev:)

2011-03-18 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0