14 maj!

hej hopp!<3

har inte bloggat på länge nu!<3 men jag kan väll förklara lite kort om vad jag har gått i veckan!<3

i tostes va skolan på kreativum! vi fick GÅ dit och GÅ hem!
på vägen hemm fick jag asmycket skoskav så jag fick gå hela vägen hem i bara strumpor!<3

lite senare på dagen ringde ida-lina(www.idalinavigalv.blogg.se) och frågade om jag ville följa med till stallet!<3
det ville jag gu klat!<3 så dagen spenderade sär!<3


i går va det en helt vanlig skoldag!och det va piss tråkigt!
efter skolan följde Wilma(www.wiilmaakarlsson.blogg.se )  med mig hem!<3

det va väll lite kort om vad som har hänt!

i dag ska jag klippa gräset för fösta gången i mitt liv!=)
kommer att blogga mer senare det lovar jag!<3


puss ock kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0